Köitev reklaam peab püüdma pilku, äratama huvi ja ideaalis avama inimese rahakotirauad. Ehkki üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna, ei saa üle ega ümber ka kirjatähtedest.
Milline reklaam toob lapse lelupoodi ja publiku kontserdile? Kuidas on plakatikunst ajas muutunud?
Tarbegraafik Ivar Sakk on ise kujundanud kümneid plakateid. Psühholoog Talis Bachmann on aga edendanud Eestis reklaamipsühholoogia uurimissuunda.
Saates mõtisklevad nad teemal, kes vaatab reklaame. Jutuks tuleb seegi, millest kõnelevad värvid ja fondid ning kas sotsiaalmeedia võidukäik lööb tarbegraafikale hingekella. Saatejuht ja toimetaja on Airika Harrik.
"Teise mätta otsast" on nüüdsest eetris üle pühapäeviti kell 15.05.
Vikerraadio saatesarjas kohtuvad pealtnäha kaugete valdkondade või arusaamade esindajad. Saatesari on eetris üle pühapäeviti kell 15.05.
Saatesarjas "Teise mätta otsast" kohtuvad pealtnäha kaugete valdkondade või arusaamade esindajad. Saatesari viib iga kord kokku kaks inimest, kelle dialoogis sünnivad uued maailma mõtestamise võimalused. Kuigi arusaamad ja arvamused võivad erineda, leidub siiski ühisosa, mis neid ühe laua taha toob.
Saatejuht-toimetajad on Airika Harrik ja Maria Kruusement.
Saatesari "Teise mätta otsast" on eetris üle pühapäeviti kell 15.05.
Kommentaarid
Alates 02.04.2020 kuvab ERR kommenteerija täisnime.