
"Reklaam utsitab, et me peame kogu aeg õnnelikud olema, elu peab kerge ja nauditav olema ja kui see nii ei ole, siis oleme pettunud ja otsime süüdlast," tõdeb kirjanik Viivi Luik saates "Kajalood".
27.07.2018
Kui tihti oled leidnud end olukorras, kus pärast mõne juhusliku artikli lugemist "satub" internetis su teele just selleteemalisi reklaame? Või oled ehk otsinud konkreetset toodet, kuid pead enne läbima terve reklaamiderägastiku, et just see õige sealt vahelt üles leida?
Kuidas toimib internetiturundus ning mismoodi sind meelitatakse õigetele nuppudele vajutama just nii nagu toidupoes jooksed värske saia lõhna peale kas või kõige kaugemasse nurka, sellest räägib lähemalt internetiturundaja Meelis Vill (foto: erakogu).
Saatejuht on Kerttu Kaldoja. Kuula reedel kell 10.05.
"Huvitaja" uurib asju, mis puudutavad meie elukeskkonda ja eluviisi. Ootame kuulajatelt tagasisidet ja teemapakkumisi kodulehele või e-posti aadressil huvitaja@err.ee.
Kuulake teisipäevast reedeni kell 10.05 (kordus kell 01.00). Saadet teevad Krista Taim ja Meelis Süld.
"Reklaam utsitab, et me peame kogu aeg õnnelikud olema, elu peab kerge ja nauditav olema ja kui see nii ei ole, siis oleme pettunud ja otsime süüdlast," tõdeb kirjanik Viivi Luik saates "Kajalood".