Kooli esimestes klassides võib jääda mulje, et õppimine ja meeldejätmine käib hõlpsasti. Põhikoolis, kui materjal muutub keerukamaks ja mahukamaks, ilmneb aga sageli, et lapsed ei oska materjalist süsteeme otsida ja keerukat infot meelde jätta. Õppimine sisaldab alati mäluprotsesse, aga arukate strateegiate asemele kipume mäluga seostama arutut tuupimist.
Kuidas õpetada õppimist, arutlevad "Huvitajas" lapsevanemad Heiki Nabi ja Kerstin Piik, Tallinna Ülikooli hariduspsühholoog Kati Aus ning Nissi Põhikooli direktor Annely Ajaots.

"Päris lahti ei ole Eesti inimesed end okupatsioonist lasknud... Oled kõva häälega kõva mees ja see viib lollide lahendusteni... Võrdsemaks saab ühiskond siis, kui rikkamad maksavad vaestest rohkem... Rahvusvahelised suhted ei ole tavaliselt praalimine... Peale inimese on väärtuslik kord hunt, kord jänes..."
Kommentaarid