Sorry As a Service tegeleb millegi päris igapäevase, samas üllatavaga - nad paluvad vabandust. Vabandust palumise teenust saavad osta näiteks firmad, kes soovivad partneri või kliendi ees näidata, et vaatamata mõnele veale, on nad jätkuvalt huvitatud headest suhetest. Sorry As A Service läkitab vastavalt olukorrale personaalse vabanduse tordi peale kirjutatuna koos kommikarbi või lillekimbuga. Võimalusi on palju, eesmärk üks - hoida ja parandada kliendisuhteid. Personaalsest lähenemisest ärisuhtes räägivad Sorry As A Service tegevjuht Martin McGloin ja müügijuht Indrek Põldvee.
Veel räägime tuleviku pangandusest. FinanceEstonia fintech-teemalise töögrupi juht Kaido Saar räägib, kuidas erinevad noorema ja vanema generatsiooni panganduse alane käitumine. Kui vanemad inimesed soovivad, et kõik rahaga seotud toimingud oleksid koondunud ühte panka, siis noored on altimad katsetama uudseid lahendusi nagu Transferwise, Pocopay. Saar annab ülevaate, kuhu Eesti pangandus liigub.
Saatejuht on Ave Häkli. Kuula 26. veebruaril kell 10.05.
Kommentaarid
Alates 02.04.2020 kuvab ERR kommenteerija täisnime.