
Üheksa päeva enne tänavusi kohalike omavalitsuse valimisi jõustub Euroopa Komisjoni määrus, millega tuleb valimisreklaame eraldi poliitreklaamina tähistada ning lisada neile info, kuidas kampaaniat on rahastatud.
25.01.2016
Reklaam peab olema ajakirjanduslikust sisust eraldi, aga alati see nii välja ei kuku. Kas näiteks firmade poolt ajakirjanikele kinnimakstud reisid või asutuste rahastatud saated eksitavad publikut?
Küsime veel, kas ka Eesti ajakirjanduses on näha poliitkorrektsust, mis Lääne-Euroopas mõned teemad kalevi all on hoidnud.
Stuudios on Pressinõukogu esimees ja ajalehe Lääne Elu peatoimetaja Andrus Karnau ning Äripäeva peatoimetaja asetäitja Aivar Hundimägi. Saadet juhib Tarmu Tammerk.
Arvamused on oodatud aadressil meediatund@err.ee või telefonil 611 4117.
Üheksa päeva enne tänavusi kohalike omavalitsuse valimisi jõustub Euroopa Komisjoni määrus, millega tuleb valimisreklaame eraldi poliitreklaamina tähistada ning lisada neile info, kuidas kampaaniat on rahastatud.
Kommentaarid
Alates 02.04.2020 kuvab ERR kommenteerija täisnime.