Nutikas. Andres Kuusik ja Kaidi Reedi. Neuroturundus

Kuidas me tegelikult reklaame vaatame ning mis nende puhul pilku püüab? Tartu ülikooli tarbijakäitumise laboris on võimalik teaduslikult mõõta ja analüüsida, mis ja kuidas inimeses tegelikult positiivset emotsiooni tekitab ja millises järjekorras erinevat infot nähakse. See võimaldab koostada ettevõttel kõige optimaalsemaid turundusmaterjale, mis kliendi ootustele vastavad. Kuidas see kõik käib, sellest rääkisid Vikerraadio "Nutikas" rubriigis lähemalt TÜ turunduse õppetooli juhataja Andres Kuusik ja meediaagentuuri Initiative uuringujuht Kaidi Reedi.

Muusika nimekiri
{{music.Info.STARTTIME | substringtwo}}
{{music.meta.AUTHOR1}} - {{music.meta.SONGNAME}} ({{music.meta.PERFORMER}})

Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Laadi juurde ({{take2}})
Lisa uus kommentaar

Kuula veel

Viimati lisatud