N 24. mai
  • ülle
    ma pole kunagi kedagi arvustanud, aga nü&uum...
  • Enele
    Kui oled eraisik, anneta. Kui juriidiline isik, si...
  • Valter
    Michali suhtumist võiks tõlgendada u...
  • Janar
    Riik annab oma osa ja sellest peaks aitama. Eraisi...
  • Toivo
    Tasuta reklaam erakondadele võiks ju ERR-is...
  • Valter
    Milleks nomenklatuuri nuumata!
  • Rafkin
    Meikari algatus on loomulikult tubli. Kuid rohkem ...
  • Raul
    Erakondadele raha: liikmemaksud pluss selle summas...
  • Ene
    Ma arvan, et ettevõtete annetused tuleb taa...
  • Aimar
    Lühidalt. Räägime asjadest õ...

Uudis+. Arp Müller, Lauri Varik

17.07.2009 - 12:15

Esimeses intervjuus uurime, kuidas kütusemüüjatel on õnnestunud pärast aktsiisi ja käibemaksu tõusu hindu langetada ja kas see võiks ka jätkuda? Teises tunnis on stuudios Emajõe Lodjaseltsi mehed, et rääkida oma pikast reisist Novgorodi hansapäevadele. Maakonna lugu on prügilate sulgemisest.
Välisteemades: Riigikogu liige Enn Eesmaa kommenteerib Leedu uue presidendi Dalia Grybauskaite ametisseasumist ning homofoobiat õhutava seaduse jõustamist Leedus. Kell 15.30 USA meedia nädala ülevaade.
Pärast kella 16 käime ära Hiiu folgil ja liiklusrubriigis räägime sõidukite tehnoülevaatustest.

Pildil okupatsioonimonument Narva jõe kaldal.

 
Kommentaarid    Paku saate teema  
| Veel

Lisa kommentaar:
Teie nimi:
Kommentaar:

Palume hoiduda kommentaaridest, mis sisaldavad sõimu, ropendamist, laimu, solvanguid, mõnitamist ja halvustamist. Kommenteerida võib arvamusi ja mõtteid, kuid hea tooni juurde ei kuulu põhjendamatud rünnakud isiku vastu.


pärismaalasega nõus 17-07-09 16:12
Inimsust mõnitavad tekstid tuleb kõrvaldada, asendades need meenutamisega sõjast ja selle mõttetutest/mõttekatest ohvritest - surmas on kõik võrdsed.

Punagenotsiidi ülistamine on selgelt inimsust mõnitav tegevus - SEE ON EESTI RAHVALE SELGE.

to valdu 17-07-09 16:09
Haudu pole eestlased kunagi hävitanud. Kus keegi maetud in facto, seal olgugi, olgu rist JA AITAB. Aga ei mingeid ülistussambaid punamõrtsukatele!

Sovjetinärakate aktiviseerimine on selge märk vene saatkonna tegevusest, neile on need ülistussambad elu ja surma küsimus.

nipidiriga nõus 17-07-09 16:05
Helistajad enamuses ju palgalised meelsusagendid, kellele on ette antud täpselt ühes teemas legend - "minu sugulased olid küüditatud" bla-bla-bla.

Moskva agendid on üldse äärmuslikult aktiviseeritud siin eesti taeva all. Galjagin ka alles kirjutas, ilmselgelt plaanib Moskva Eestis agressiivseid aktsioone.

virve 17-07-09 16:01
Midagi läbinisti võltsi ja valet ei pea me säilitama. See oleks HÄBI. Kõik võlts ja vale on HÄBI.

Need seltsimehed, kes suure suuga räägivad, et nemad ja suguvõsad kõik küüditati ja represseeriti, aga see oli tegelikult nende päästmise operatsioon, need PALUN SAATKE õigesse kohta. SEE ON ORJA ROOMAMINE.

Midagi läbinisti valet, ebaõiglast, vägivaldset, võltsi ja võigast EI PEA MEIE orjalikult alles hoidma ja kummardama.

nipidiri 17-07-09 16:01
Kuulasin ja itsitasin neid helistajaid kuulates. Need on enamuses ju palgalised meelsusagendid, kellele on ette antud täpselt ühes teemas legend-"minu sugulased olid küüditatud", või " istusin ise Siberis-" ja mõlemil juhul on seisukoht täiesti idiootlik ja ebaloogiline nende "luuletatud" legendi suhtees- las punamonument olla, punamonument peab olema jne.
Huvitav, palju neile helistajatele maksti?

eestlane 17-07-09 15:58
Kas tõesti on okupatsiooniaeg muutnud ka nii palju eestlasi sovetinärakateks, kes on valmis isegi õigustama okupantide inimsusevastaseid kuritegusid eesti rahva vastu?

Valdu 17-07-09 15:53
Kuhu on maetud punasõdurid tuleks vormistada kalmistute osadeks. Aed või hekk ümber. Nagu pronksmehega, kes tahab paneb lilli aga igasugu tsirkust ei tehta. Hävitamisega muutume ise maailma naerualuseks ja 1940.a. üle piiri roomanud punaprussakate sarnaseks.

rahvuslane 17-07-09 15:50
Kõik okupantide monumendid tuleks maha võtta, need on ainult tiblade kuldvasikad milledega provotseeritakse eestlasi. Kuna natsimonumente enam pole, ei saa ka kommunismi propageerivaid sambaid enam olla. Nende aeg on möödas.

IsaJaan 17-07-09 15:30
maha & muuseumidesse. Hävitada ei tohi, sest kes minevikku ei mäleta, on sunnitud seda kordama.

pärismaalane 17-07-09 15:22
Lõhkumine pole kunagi eriti tark tegevus, see on äärmuslik võimalus kui normaalsed tegevused on tewgemata jäätud. Nii nagu sündis pronksmehega - asi venis nii kaua, kuni teisaldamine oli ainuvõimalik, jättes liitmata kompleksi Okupatsioonimuuseumi osaks, muutmata seda 2. Ilmasõja ohvrite mälestuspaigaks.
Raadi kompleksiga (samuti Auvere jne) on olukord sama - inimsust mõnitavad tekstid tuleb kõrvaldada, asendades need meenutamisega sõjast ja selle mõttetutest/mõttekatest ohvritest - surmas on kõik võrdsed.

kohalik 17-07-09 15:19
pisar tuleb alati solvumisest silma, kui mööda sõidan ja seda tanki näen, mis teil täna siin pildi peal on. selline ähvardav ja irvitavalt toruga meie eesti poole, justkui näidates, et tuleme varsti tankiga tagasi. see on minu ja kogu meie rahva mõnitamiseks seal endiselt väljas.

Anonüümne 17-07-09 13:41
Jälle tahame tegaleda tagajärgedega. Soovitan siiski asetada rõhk põhjustele. Vanematele venelastele on need mõlestusmärgid nii olulised et neid ümber veenda ja neid meie- eestlaste seisukohalt mõtlema sundida (aga selline se vägisi mahavõtmine või teistsuguse arusaama kujundamine lisatahvlite paigaldamise näol ju on) on mõttetu ettevõtmine. Leian et tegelema peaks uue põlvkonnaga ehk tuleks alustada juba lasteaiast, põhikoolist jne. Selleks aga on vaja ette valmistada korralik programm venekeelsetele lasteasutustele, milles väga täpselt selgitataks noorsoole Eesti riigi ajalugu ilma emotsioonideta. Võib-olla siis tulevad need nn. mälestusmärgid meile veel kasuks, näitamaks millises riigis me kunagi elasime ja hoiatuseks järeltulevatele põlvedele nii eestlastele, kui ka venelastele(ütlen nimelt venelastele, sest väljend venekeelne inimene ei saa olla täpne, kuna ma oskan vene keelt sama hästi kui mõni armeenlane, leedukas või juut) mis meid võib oodata, kui me minevikust ei tea tõde.

Liisu 17-07-09 13:32
See kõnealune Tartu kivi on täiesti Eesti Ajaloomuuseumi punamonumendipargi temaatika. Tore hea pikk jutt ka kivi peal. Kellel on tutvusi Tartu linnavalitsuses ja veoauto? Bensiiniraha saaks Tartus kivi juures kogumiskarpi kahe õhtuga kokku.

viive hein 17-07-09 13:28
Kui on ilusasti säilinud,las olla,aga selgitavaid tahvleid on juurde vaja.Olnut ei saa olematuks teha,kaotatud lähedasi me tagasi ei saa,aga tulevastel põlvedel oleks õpikutele lisaks ka käega katsutav ja silmaga nähtav ajalugu olemas.

tiiu 17-07-09 13:24
Me võime iga viimase viisnurga Eesti pinnalt hävitada, aga ega see ajalugu ei muuda. Õigem on kõik alles hoida ja juurde lisada selgitus. Muidu võib juhtuda, et pole põhjust minevikust rääkidagi.

Eeva 17-07-09 13:13
Maha võtmiste aeg on möödas. Eelmisel sajandil, kui vene söjavägi välja viidi, oleks pidanud ka monumendid neile kaasa andma. Aga las nad olla oma kohal täiendava kirjaga. Ega me seda aega olematuks teha ei saa. Parem anname neile omapoolse hoiaku ja sõnumi. Eitamine ja lõhkumine ei too meile midagi head. Parem on selgitada ja raiuda monumenti oma sõnum

Rein 17-07-09 12:46
Tuleb see monument meile kasulikult ära kasutada.Tuleb rajada selle ümber sisukas ja meeldiva tooniga informatsiooni risttuli. Vene propaganda näitab ju iga päev meile mida me peaksime tegema ja mida me millegipärast pole kunagi ette võtnud.Vene propaganda ju lausa kutsub duellile.Neid puuslikuid on palju.Tööle!

Margot 17-07-09 12:24
Kui on lihtsalt mälestusmärk (mitte vaenu õhutamise ettekääne, nagu venelased Pronkssõduri kohal tegid), siis minu meelest tuleks panna selgitav tahvel. Muidu oleme sama barbarid nagu sovjeedid. Ja kuidas muidu noored ajaloost aimu saavad. Muuseumi juures oleks selgitava tahvliga eriti asjakohane.