K 23. mai
  • ülle
    ma pole kunagi kedagi arvustanud, aga nü&uum...
  • Enele
    Kui oled eraisik, anneta. Kui juriidiline isik, si...
  • Valter
    Michali suhtumist võiks tõlgendada u...
  • Janar
    Riik annab oma osa ja sellest peaks aitama. Eraisi...
  • Toivo
    Tasuta reklaam erakondadele võiks ju ERR-is...
  • Valter
    Milleks nomenklatuuri nuumata!
  • Rafkin
    Meikari algatus on loomulikult tubli. Kuid rohkem ...
  • Raul
    Erakondadele raha: liikmemaksud pluss selle summas...
  • Ene
    Ma arvan, et ettevõtete annetused tuleb taa...
  • Aimar
    Lühidalt. Räägime asjadest õ...

Uudis+

Lauri Varik, Arp Müller

17.12.2010 - 12:15

Postimehe väitel on lehe käsutuses Kapo hinnang, mille kohaselt kauples Edgar Savisaar Venemaal oma mõjuvõimuga. Kell 12.20 palume teemat kommenteerida Keskerakonna juhatuse liikmel Jüri Ratasel ning Riigikogu julgeolekuasutuste järelevalve erikomisjoni asejuhil Marek Strandbergil. Seejärel jätkab samal teemal poliitikavaatleja Agu Uudelepp.
Kell 13.20 tuleb juttu talunikest, kes ei julge vallateedele appi lund lükkama minna, kartes maksuameti trahve paagis loksuva nn. sinise kütuse eest. Opositsioonierakonnad soovivad Riigikogus seadust muuta. Stuudios on Kalev Kotkas (SDE), telefoni teel annab kommentaari rahanduskomisjoni esimees Taavi Rõivas.
Välisteemades kell 12.45 ja 13.10 käsitleme Iirimaa kriisi kohapealt vaadatuna, kommenteerivad nii Iiri majandusanalüütikud kui inimesed tänavalt, samuti Iirimaal kaua aega elanud eestlased. Kell 15.30 võtame ühendust Krister Parisega Minskis, teemaks eelolevad Valgevene presidendivalimised.
Kunstirubriigis kell 15.20 vaatab Riina Eentalu tagasi kunstiaastale ja liiklusrubriigis kell 15.40 on teemaks teedepuhastus, stuudios Vello Kink Tänavapuhastuse ASist.

 
Kommentaarid    Paku saate teema  
| Veel

Lisa kommentaar:
Teie nimi:
Kommentaar:

Palume hoiduda kommentaaridest, mis sisaldavad sõimu, ropendamist, laimu, solvanguid, mõnitamist ja halvustamist. Kommenteerida võib arvamusi ja mõtteid, kuid hea tooni juurde ei kuulu põhjendamatud rünnakud isiku vastu.


Kallutatud saatejuhid 22-12-10 12:37
Häbi ,kutsute inimesi jääma üles asjalikeks,ise olete paremjõudude käepikendus.

virve 17-12-10 17:40
Jansale.
Ütlete, et äkki keegi hakkab reforimi tallalakkujaks sõimama.
Kas te tõesti nii arg inimene olete, et kesikusõimu kardate????
Tõesti 50-60 tuhat eestlaste hääletab savisaare poolt, see on 5-6% kõigist valuijatest (930).

Kas te kardate neid??? Ja saagu meie, rahvast mis iganes??? Mis mees te olete??
Jumal tänatud, et eesti kaitsejõude juhivad õiged eesti mehed. TÄNU NEILE!

udutajatele 17-12-10 15:02
Raadiopoisikesed on ikka päris tolad kui pakuvad vä'lj,a et savisaar is elekitas jne. Ükski täie aruga inimene nii ei tee, kõige vähem vana tark savisaar. See on jälle puru silmaajamine. Rääkigu raadiopoisikesed selelst, et Viisitamm oli puhas, ta võitis, et Eestis on võidutseb nälg ja tööpuudus, et Pomerants oleks piedanud tagasi astuma jne. need on tõelised probleemid, mitte savisaarega udutamine.

Kadi S. 17-12-10 14:55
Küsimus ei seisa muidugi mitte rahasaamises õigeusu (Moskva alluvuses) kirikule, vaid rahasaamises tuleviku peaministrina vm juhtpositsioonil Venemaale kasuliku poliitika teaostamise eest Eestis ja seega on Savisaar loomulikult Vene mõjuagent, seda teab iga mõtlev inimene juba ammugi. Selles mõttes on Kapo hoiatus õige, kui see muidugi oli üldse Kapo hoiatus. Võib tõesti olla ka iseenda paljastamine (no tõesti tore trikk enne loodetavat valimisvõitu: tere, ma olen Vene agent!! - kas on keegi teine millegi sellisega hakkama saanud, et end tembeldanud vastase agendiks??? ainulaadne, tuleks patenteerida: trikk a la Savisaar) tulevate valimiste huvides, sest tobukesi ja naiivseid ju leidub, kes end ju ka"seeklite" eest lasevad ära osta- minu tuttavate pensionäride hulgas küll pole keegi "seeklite" võrku langenud, aga nad on ka eesti intelligendid.Postimees avaldab tõde.

imestav kodanik 17-12-10 14:22
Kui emotsioonid kõrvale jätta ja kaine peaga mõelda, siis ma kardan, et selles mudamaadluses võitjaid ei olegi. Kesikutel on oma kindel elektoraat ja sealt juba midagi ära ei pudene. Valimistel võtab ta ikka oma, ei vähem. Nii et sellega endale valijaid juurde võita ma ei näe.
Paremerakonnad sellega vaevalt midagi võidavad. neil on suhteliselt kindel valijaskond, mida võib küll omavahel mingites piirides ümber jagada, aga see 31% valijatest, kellel mingit kindlat seisukohta veel ei ole, vaevalt nüüd selle skandaali järgi oma eelistusi teeb. Nemad kas üldse ei lähe valima või siis teevad oma valiku pigem valimiseelsete lubatuste järgi. Ametkondadel, kaasa arvatud kapol, ei tohiks ju tegelikult mingit põhjust olla siin vett sogada. Kui just mõni asjaga kursis olev ametnik kellegile käru keerata ei taha. Inimesi on ju igasuguseid.
Üks kasu saaja on loomulikult meedia ise, kes selle kõik suure kella külge pani, aga vaevalt see nüüd eriti lugejate/kuulajate/vaatajate horde juurde meelitab, eriti kui pidada silmas pikemaid perspektiive.
Ma isegi ei otsiks nii väga selle skandaalikese algatajat vaid hoopis põhjust, miks seda tehti.
Äkki olid asjad sellises seisus, et see kära meedias aitas vältida asjale seaduslikku käiku andmast või mingi teise, hoopis tõsisema kaasuse lämmatamiseks? Ehk äkki küsimus ei olegi kellegi kasus, vaid hoopis millegist ebameeldivast tähelepanu eemale juhtimises? Aga kes seda teab? Ja kes teab, see vaikib.

Mare 17-12-10 14:15
Savisaar on alati väga täpselt ette teadnud valimiste tulemusi ja kuna viimasel ajal on selgunud kindel tõsiasi, et eestlaste hulgast hääli mitte kuidagi enam juurde pole tulemas , on vaja maksimum vene elanikkonda enda valijateks värvata ja kogenud poliitikuna pole midagi lihtsamat, kui puudutada inimeste hinges väga isiklikku tunnet-usku. Selleks nüüd see meeleheitlik samm tema enda poolt, muidugi oli tal arvatavasti ka infot, et raha küsimine tuleb niikuinii päevavalgele. Seda enam oli põhjust lekitada see info.
Kas te inimesed ei arva, et see on äärmiselt moraalitu võte, kiskuda usku pühaks pidavate õigeusklike kogukonda oma valimisvõitlusesse, et võimule saades veelgi priiskavamalt heaolu nautida ja särada.
Savisaar on teinud poliitikast väga räpase mängu.
Ka pealinlane olla pole enam uhke ja hää.

Lembit 17-12-10 14:09
Kindlasti kasulik ajakirjandusele, nüüd on mille üle arutleda. Tegelikult oleks vaja KAPO tegevus üle vaadata ja seal kord majja lüüa, kuna nende lekkinud uudis on väga madala tasemega. Sellisel tasemel töö eest tuleks teenistus laiali saata ja mõelda kuidas edasi minna. Savisaarel ei olegi vaja täiendavalt midagi lisada, las teate saanud esineda, kuid nähtavasti on ka ministeeriumides ja ka mujal kord käest ära.

Merli 17-12-10 14:04
Vastus Andrusele: miks on nii palju noori Keskerakonnas? Kuidas seda põhjendada? Pensiokatest saab ju aru - kasud sees. Aga noored?

Merli 17-12-10 14:02
... kui Savisaar üks päev erru läheb poliitikast, siis hakkame Eestis normaalset poliitikat ka nägema. Seni toimub erakondade vaheline kemplemine samas vaimus edasi.

kristel 17-12-10 14:01
Minule tundub, et esee on Savisaare järjekordne geniaalne valimiskampaani trikk. Kuulates kirglikke eelkõnelejaid võidab sellest küll "ohver" Savisaar.
Kui palju vahvat tähelepanu ta saab ning kui meelsasti ta sellest kõigest räägib. Ma pole ammu nii reibast ja suhtlemisaldist Savisaart raadiost kuulnud.

Andrus 17-12-10 13:58
Tere!
Arvan, et kõnealune skandaal on kasulik Keskerakonnale. Eesti venekeelne valijaskond koondub veel tihedamalt Keskkerakonna ümber.
Samas teeb kurvaks, et veelahe Eesti ühiskonnas on nii suur ja sügav; tundub, et ühiskond on jagunenud kaheks- Keskerakonna poolt ja Keskerakonna vastu. Mitte mingisugust maailmavaatelisust selles pole. On protest, jonnimine, alatine võimudega mitterahulolu! Oleks Keskerakond pikalt võimul, oleks ka neil vastaseid piisavalt!
Aga õnneks ei saa Keskerakond valimistel kunagi absoluutset enamust!

tuntud nali 17-12-10 13:58
Kõik otsivad miljoneid. Vahva!

Meenub väravavalvuri ja töömehe lugu. Töömees viis prahti käruga iga päev välja. Otsis valvur prahi hulgast, ei midagi. Iga tööpäeva lõpus kordus sama otsimine prahi seest. Ei midagi. Lõpuks valvur pensionile mineku eel küsis. Mida sa välja vead? Vead ju! Tööömees vastas lõbusalt - kärusid.

Siingi sama lugu. Parteil raha napib, reklaamiraha ei ole üldse. Reklaami saadi mitme miljoni eest, tasuta. Liitke kokku lehepindade ruutmeetrid ja tele reklaamiminutid. Käru ongi leitud!

Anonüümne 17-12-10 13:57

Skeptik 17-12-10 13:56
Savisaarele kasulik, ta reiting oli juba väga madalale langenud, peab ju enne valimisi enda vastu haletsuse tekitama!

Pavel 17-12-10 13:55
Sellest on kasu keskerakonnale - skandaal on tasuta reklaam ja märtriks olemine suurendab toetajaskonda.

Pille 17-12-10 13:55
Miks te üldse arvate, et see kellegile kasulik peaks olema. Lihtsalt toodi fakt päevavalgele! Jube on lihtsalt kuulata kui "pimedad" need Savisaare ülistajad on. Kasvõi see papi, kes just väitis, et vaadake, kus Ansipi meestel need suvilad on. Vaadaku , kus keskide suvilad ka on!!! Kust võetakse, et see Postimehe artikkel on mingi valimiseelne teema. See on lihtsalt nende vabandus, kes kogu aeg teisi poriga loobivad!!!

Maie 17-12-10 13:55
Loomulikult on selle taga savisaar ise. Kurb on kuulata ka siinseid kõnesid ja tõdeda, et inimesed lähevad tõesti sellisesse lõksu. savisaar on tark ja oskab vaeste pensionäridega manipuleerida ja nemad lasevad seda ka tõepoolest teha. Minul on kahju eesti rahvast!

noormees mütsiga 17-12-10 13:54
eks see ikka kasulik ole valitsusele. pole midagi rahva lollitamine. rahvas räägib, et kõik on lollid, et usuvad valitsust jne. kuid keegi ei mäleta, keda kaitses Savisaar pronkssõduri teisaldamise ajal ja keda ta kaitses. muidugi on ta vene-meelne. lolllid on vaid need, kes sellest aru ei saa.
kuida ta hakkas reformierakonda mustama aastaid tagasi ja jälle teeb seda nii tihti, kui võimalik. aga kui reform neile vastu paneb, siis süüdistab, et reformierakond on ebaviisakas ja teed valimisvõitlust jne.
suht närvidele käib see kaklemine.
savisaar oskabki osavalt keerutada jne. kes teda ikka enam usub, on ise rumal ja lühikese mäluga

parteitu 17-12-10 13:54
Savisaar võib kõike teha,ka punase tule ajal üle ristmiku sõita ja ikkagi on meeletult Tallinnas jõulutoetuseks makstavate "seeklite" eest ära ostetavad pensionärid valmis teda rinnaga kaitsma,lisaks on müüt lahti lastud,nagu tema oleks vabaduse tooja olnud,minul on midagi muud meeles:ainult ERSP kuulutas,et on Eesti Vabariigi taastamise poolt,samas,kui rahvarindelased kuulutasid,et vaja on ainult erimajandustsooni ja üks praegugi tegev poliitik Igor Gräzin sõdis näiteks selle eest,et mingit järjepidevuse alusel kodakondsuse andmist ei tohi olla,et kõik,Eestis peatunud isikud peavad kodakondsuse saama! ERSP eestvõttel korraldati Kodanike Komitee valimised,millele eelnes õigusjärgsete kodanike jakodakondsuse taotlejate kirjapanek! Savisaar tahtis omalajal ENSV-d riigiks kuulutada mis hakkaks ÜRO-s Nõukogude Liitu esindama,aga mitte Eesti Vabariiki taastada! Lisaks meenutan,et Kui Savisaar oli peaminister,suutis ta kuldsuuna põhjendada leivatalongide vajalikkust,kuigi üks päev enne talonge oli leiba poes piisavalt ja kui ta tagandati,siis Vähi tühistas talongid ja jälle oli leiba küllalt, talongide ajal olin ehitustöölisena leivapuuduse pärast päris hädas sest kuidagi ei jätkunud normileivast töö juurde lõunaleibade kaasa võtmiseks! Erinrvalt tehase töölistest tuli ehitustöölistel endil lõunasöögi eest muretseda!

i was here 17-12-10 13:53
ps. küsitlus on imelikult esitatud, vastusevalikud võiks olla: keskerakonnale, keski vastastele, mõlemile, mitte kellelegi.

see viimane variant on muidugi lõppkokkuvõttes tõsi.:)

papp 17-12-10 13:53
See on kindlalt Keskerakonna enese tekitatud, sest nüüd on ju kõik Moskva õigeusu kiriku pooldajad ju keskide valijad

Merli 17-12-10 13:52
Mina arvan, et võidavad Savisaare-skandaalist need erakonnad, keda selle skandaaliga otseselt ei seostata - Sotsiaaldemokraadid ja IRL. Inimesed ju ikka mõtlevad enne valimisi, et milliste erakondadega on rohkem negatiivseid ja segaseid skandaale olnud. Kus suitsu seal tuld!

Beavis 17-12-10 13:52
Kellele see kasulik ON, pole selge, aga kes LOOTIS saada kasu, see on selge ju nagu vesi: Reformierakond. Mõelge, kas on juhus, et reformierakonna toetus on järsult kukkunud ja et nüüd toimus selline rünnak Savisaarele. Ei ole eriti tõenäoline.

lugeja 17-12-10 13:51
Pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad. Mind see preagune olukord häirib, häirib ka Ke reklaam Tallinna liinibusside tagumisel osal esitletav reklaam, kus kasutatakse RE valimisreklaamikujundust, et neid mustata.

i was here 17-12-10 13:51
väga hea kommentaar Kersti poolt, mõtlesin isegi helistamise peale, et vahele öelda sinna emma või kumma draakonipea pooldajatele. see on kõik kampaania valimisteks ja kasu saavad sellest esiteks kõik erakonnad: valijad aktiveeruvad. seejärel reform,sest keskile vastanduvad hääletavad ilmselt reformi poolt. siis keskerakond, sest see kampaania paneb käima ka keski pooldajad ja need, kes näevad seda kampaaniat kui reklaami ja mustamist jne.

tegelikkus on see, et pajad sõimavad katlaid ja soppa täis on kõik. valida ei ole mitte kedagi, sest isegi kui keegi on valimist väärt ja ajab asja õigesti, otsevalimisi pole, nö. pukki pannakse ikkagi vanad head mehed, kes teevad kindla töö.

Joss 17-12-10 13:51
See on kasulik Keskerakonnale, kas siis ei mäletata, et nad ju teevad seda enne kõiki valimisi

Krista 17-12-10 13:49
Kena valimiseelne kampaania Savisaarele. Tekib küsimus, kas Postimees pigem ei ürita Keskerakonnale reklaami teha? Las KAPO teeb oma tööd. Milleks Savisaarest nii palju on vaja rääkida? Tõesti, see on ainult teeneks Keskerakonnale ja ärgitab kõiki Savisaare-fänne ainult enam tema kaitseks välja astuma ja valima!

Mare 17-12-10 13:48
Esimesele meeshelistajale oleks tahtnud hädaga kõrvale hüüda: sm Tasku, sm Tasku!
Kuidagi meie filmiklassika tuli meelde...

isamaalane 17-12-10 13:45
Aitab juba sellest Savisaare promomisest! Mida rohkem meedias temast räägitakse seda rahulolevam ta ise on ning saab üha rohkem tädi maalide hääli.

PeeterM 17-12-10 13:44
kui tervet mõistust kuskil on siis kindlasti mitte riidepoisi peas: mida jahuda lumetõrjetööde maksumusest kui sinise kütuse kasutamisel läheb see ju odavamaks !!
aktsiis jääb saamata aga töö tehakse ära ju *** ***
oh mõistus tule koju...

REET 17-12-10 13:44
nentijale-
Palun lõpeta kisamine,et juba 1988 a.alates olevat Savisaar tegutsenud venelaste huvides.
Häbitu provokaator,kes sa oled siia palgatud ansiplane.
Ansip istus sel ajal pöösas varjus,kui Savisaar suuri tegusi tegi.organiseerides suuri rahvahulki Rahva Rindesse.
Kremli poolt oli organiseeritud vastupanemiseks Interrinne,mille juhiks oli Kogan,kellega tegi diili Laar juba taasiseseisvunud Eestis,et tõrjuda Savisaart.
See on fakt,mida teab poliitikaga kursis olev tollel perioodil aktiivne kodanikkond.
Ansip lootis NSVL-i jätkumist,et Karl Vaino mantlpärijaks saada.
Sina aga üritad külvata valet pealekasvanud ebakompetentsele noorpõlvkonnale,kelle ajsloo mälu piirdud Laari vänatud ajalooga.
Õnneks elab veel see põlvkond,kes on ise osalenud kõigis tassiseseisvumise protsessides,kellega ei ole võimalik manipuleerida,

Ille 17-12-10 13:44
Savisaar omab kahtlemata mõjuvõimu Eesti poliitmaastikul. Ja skandaalid, mis tema isikuga seoses puhkevad, on kasulikud vastaleerile, st parempoolsetele erakondadele. Kui meenutada nn rongaema skandaali, peale mida Savisaar mõneks ajaks poliitikast lahkus, tuleks tal ehk praegu samuti tagasi tõmbuda. Sest tema põhjendused kiriku ehitamise kohta ei ole usutavad.
Eesti riik on nagu vaeste patuste alev, kirikuga keset küla - Lasnamäge. Ja ärgem unustagem, et Vene karu on võimas ja teda liigselt ärritada pole eestlastele teps mitte kasulik.

Indrek Sirk 17-12-10 13:40
MTA tänase avalduse osas tuleb arvestada sellega, et riigiametnik peab täitma seadust ning ei saa seaduse mittetäitmist õigustada terve mõistusega. Analoogne olukord oli relvade loovutamise kampaaniaga, kus KAPO lubas vabatahtlikult relvi loovutanud isikuid mitte karistada, kuid tegi seda siiski. Riigikohus 14.04.2010 lahendis ütles seda kaasust lahendades selgelt, et sõltumata kampaaniast ja ametkonna lubadusest mitte karistada on seadus siiski täitmiseks ning seaduse mittetäitmine ametniku poolt seaduserikkumine.

Seetõttu tuleb olla ettevaatlik ka MTA lubaduse osas.

ääremaalane 17-12-10 13:39
Väga kahju on kuulata Riigikogu liikme vastuseid.
Tundub, et vastajal puudub kogemus suhtlemisest tavakodanikuna igasuguste kontrollivate ametnikega. Olen näinud mitmeid trahve, mis on tehtud risti vastu igasugusele loogikale. Ei ole juhtunud nägema trahvist loobumist, kui seadus võimaldab trahvi vormistada.

to reet 17-12-10 13:39
Savisaarele toetus,Ansipi kamariljale NO PASSARAN minu poolt.
------------
Sa kuulud siis selle 10% tingimusteta ustavate eestlaste hulka, kes võitlevad Savisaarega viimast võitlust viimseni, Eesti riigi hävitamine vaba riigina sõja, vene mässu või s...ga.

Õnnitlen kangelasliku reetlikkuse eest.

palvetaja 17-12-10 13:33
See on Savisaare viimane võitlus. Ta TEAB, et tema šansid on kehvad, jälle peaministriks ei saa, samuti TEAB, et KAPOl on info tema vastu piisav.

Vana šaakal teeb ennetava käigu. KUI hala, et näe kirikut ei lasta ehitada, et näe oraved tahavad tema vene valijaid üle lüüa jne., kõlab hommikust õhtuni juba riigi kõigil kanalitel, siis ongi ta eesmärgi saavutanud - KÕIK NÄEVAD. Muidu ju rahvusringhääling valimispropagandat ei edastaks.

Ainult kas ta sellega valijaid juurde saab ja kas see käik tema šansse parandab, on enam kui kahtlane. Venelased valivad pärast nopasaran-aktsiooni teda juba 80-90%-liselt, pole enam kusagilt juurde hankida.
Ja talle ustavad 10% eestlasi on ustavad nagunii pimesi.

Nii et isakese viimane mäng. Ja annaks Jumal!!!! Mina palun tõesti Jumalt iga päev juba pikemat aega, et Jumal Eesti Savisaarest vabastaks.

Kersti 17-12-10 13:30
Ilmselt on Savisaar kogu info, ka Ansipile, ise lekitanud. Eesmärgiks on usukannataja oreool ja toetajate koondamine valimisteks. Tulemus pole meeldiv mitte ainult Keskerakonnale, vaid ka Reformierakonnale, sest tema on põhiline Savisaarele vastanduja.
Ju siis tulumaks pole määratud valimiste peateemaks.

Mare 17-12-10 13:29
kuna viimastes uudistes oli väga lihtne ja selge selgitus tolli- ja maksuametilt sinise kütuse kohta, palun jätke ära see vestlus SDE Kotkasega või kui asute vestlema, paluge teda tunnistada, et tegemist ei ole probleemiga ja et ka muud nende teemapüstitused on enamjaolt alati hambutud. Tavaliselt panen mina tõesti nende rumalate parteilaste mõtetute juttude ajal raadio korraks kinni,
sest mul on piinlik. Kõrva on jäänud just Saare, Kotkase
ja minu imestuseks isegi Mikseri sellised sõmnavõtud
aeg-ajalt. Eriti Mikser võiks selle märkuse peale mõelda, sest muidu tundub arukas olevat, kuid kui partei survestab aeg-ajalt teda lollusi rääkima, ei suuda ta oma marki siiski täis tegemata jätta. Selles vallas vaja veel tal areneda, kasvada.

reet 17-12-10 13:25
Hommikul andis Vikerraadios selle skandaali kohta hinnangu meedia eetika nõunik ja ekspert Tarmu Tammerk.
Kokkuvõtvalt oli tema hinnang hävitavalt kriitiline eelkõige Postimehe ja seejärel kogu meedia kohta,kes selle,ilmselgelt pooltoore ehk väljamõeldud provokatsiooniga kaasa läksid.
Samuti mainis ta et meedia st.Postimees oleks pidanud enne uurima allikaid ja et paar päeva varem oli Pealinna lehes avaldatud ju see raha saamise lugu,mille ümber nüüd skandaal tekitati jne.
Tarmu Tammerki arvamust väljendas minu meelest täna Marek Strandberg.
Savisaarele toetus,Ansipi kamariljale NO PASSARAN minu poolt.

nentija 17-12-10 13:21
Olen 100% nõus vana mehega:

"Ootaks noortelt meestelt/naistelt sellist "mängu", millega lõpuks Savisaar areenilt kõrvaldada. Siis saaks poliitikud ning riigikogu võimuvõitluse asemel rohkem riigi arendamisele mõtelda."

Meil on tõesti ülim aeg, et KÕIK eesti erakonnad tegutseksid ja vaidleskid omavahel ikka ainult Eesti riigi huvides. Savisaar on LÕHESTAJA, kellel on õnnestunud kõik need aastad manipuleerida Eesti kahjustamiseks, isikliku võimuhaaramise huvides - saagu Eestist mis iganes, s.o. savisarizatsija ja Kremlile sobiliku valitsuse pukki pääsemine.

to jaanus 17-12-10 13:19
Vene eriteenistused on alati tegutsenud ka ettevõtete kaudu, mille rahaasjad ei ole väga selgelt kontrollitavad. Üks esimesi taolisi oli Hispaania kodusõja ajal antiigikauplus. Nüüd siis kiriku ehitus, MTÜ jne. Küllap on palgatud inimesed, kes oskavad dokumendid korralikult teha, seega sirgjooneline kontroll ei tuvasta midagi. Küll aga saab seda siis taas välja mängida kiriku kiusamisena jne, millest Savisaar juba rääkis. Nii et mäng on hästi läbi mõeldud ja just lihtsameelsetele ja ausatele usuvana mõeldudki. Tõde ei selgu võib-olla kunagi. Vastust tuleb otsida ikkagi küsimusest: kellele see on kasulik?

nentija 17-12-10 13:14
Tõeliselt tobe saatejuht see Arp Müller. Tema räägib, et näe mõned inimesed usuvad, et hea isake savka on midagi paha teinud Eestile.

Savisaar on kogu aeg alates 1988 olnud KGB agent, seejuures on tal patoloogiline võimujanu. ta on kogu aeg mänginud äärmiselt räpast mängu otse Eesti vastu.

2007 valimiste kampaaniat alustas ta koos vene saatkonnaga Tõnismäe platsdarmilt 10 kuud enne valimisi. Kui ühisplaan JedRossijaga valimisvõitu ei toonud, siis muudeti stsenaariumi ja mindi vene mässuga valimised võinud valitsust kukutama.

OLINGI KINDEL, et ta nüüd veel ühe superstsenaariumiga üritab. Ja ongi käes - MÄRTRIVALIMISED niisiis.
Fakt on Jakuninilt-Putinilt raha küsimine, teenete vastu loomulikult. KAPOs on infot loomulikult. Novembris käis Savisaar KAPOs.

NII, nüüd ta siis otsustaski selle kauaoodatud valimiskäigu teha. Ise lekitada, saada KÕIGE TÄHTSAMA isikuna pildile. ja olla KÕIGE SUUREM kannatav märter.

kiilikas 17-12-10 13:14
Praegune juhtum ei muuda midagi. Terve iseseisvusaja jooksul oleme näinud, et Savisaar ei salli seda riiki, kus tema ei saa olla "nagu Putin". Ega ta Rahvarinnet ei organiseerinud Ansipi või Laari jaoks, vaid ikka enda jaoks.

Elve 17-12-10 13:13
Tere
Savisaar on vana kuldsuu. See ei tähenda, et ta tõtt räägib.
Mina teda ei vali iialgi, sest ma ei usalda teda.
Inimene, kes iga päev siunab ja mustab valitasust aga ise jätab Tallinna linna hooletusse- ei ole just usaldusväärne.
Savisaar kritiseerib kõiki ja mängib head onu vaestele ja siis kehtestab müügimaksu ning selle tagajärjel tõstab hindu.
Ta on suur manipulaator.

vana mees 17-12-10 13:01
Olen Savisaarega kokku puutunud tema hiilgepäevade algusaegadel ja kogenud tema kahekeelsust. Vahepeal on ta palju juurde õppinud. Ilmselt on teised poliitikud just selle pärast ta sinna jätnud, kus ta on. Tark poliitik on ise ennast mänginud sundseisu, kus tal pole enam muud arvestatavat elektoraati kui vene okupandid ja nõuka aja taganutjad. Asjale võiks ju vaadata huumoriga ja nautida "mängu ilu", aga paraku on tema poliitika suunatud venelaste diasporaa põlistamisele Eestis ja selle tõttu vastuolus EV Põhiseaduses sätestatud riigi eesmärgiga.
Olen nõus Uudelepa analüüsiga. Aga ootaks noortelt meestelt/naistelt sellist "mängu", millega lõpuks Savisaar areenilt kõrvaldada. Siis saaks poliitikud ning riigikogu võimuvõitluse asemel rohkem riigi arendamisele mõtelda. Kas Savisaar pole "üle pakkudes" ise praegu seda võimalust vastastele "ette andnud"? Naudiksin seda kui ta poliitilisel maadlusmatil "iseenda võttest seljatatakse". Ajakirjanikud, pange ajud tööle!

to-le 17-12-10 13:00
Jumal on õiglane, karistab valede eest, selle on kõik end maailmas jumalaks pidanud ka saanud. Jätke need marxid ajaloo prügikasti, nemadki on oma karistuse saanud ja neid ei mäleta enam keegi. Täna Jumalaks st valitsejaks tõusta ihkajaid või õieti ei taha oma posti teistele ära anda ja tekitavad laimu, saavad ka Jumalalt oma karistuse.

Aeg näitab 17-12-10 12:59
et oravatel vesi ahjus. Ei aita enam ussi- ega püssirohi. Keskerakonnale edu edaspidiseks!, rahvatoetus on Teiega!

Mart Port jun 17-12-10 12:58
Päevateema Edgarist puudutab mõjuvõmuga kauplemist, mis on kriminaalne:Küsimine raha poliitikuna huvigrupi jaoks.Teiseks tsiteerides Savisaart: Raha kirikule toodi nii sularahas kui maksti arveid???. Kas Venemaa raudteeministri juhitav fond ei saaks seda kiriku MTÜ-le selgelt kanda? Kolmandaks: Tegemist on selgelt huliganse poliitikuga, kes näiteks Janek Lutsu nimetas otseeetris Reformierakondlaseks ja teadvalt ekslikult..

to Jumal aita 17-12-10 12:52
Sinu Jumalaks on nähtvasti kolmainsus Marx-Engels-Lenin, et toetad selle Jumala jüngreid..eks igal ole oma mõtteviis.

Raadiokuulaja 17-12-10 12:51
Kellele kasulik? Kas paremerakondadele või ajakirjandusele?
Mis vahet seal on.

Anonüümne 17-12-10 12:45

Jumal aita 17-12-10 12:40
Armas Eesti rahvas, kas te JUmalale ka mõtlete. Ära tee teisele seda, mida ei taha, et Sulle tehakse, aga nii valitsusparteid ju teevad. Kas neid kunagi Jumal aitab? See kõik on nii inetu ja uskumatu. Kas need Savisaarele kättemaksjad saavad öösel rahulikult magada ja taevariiki ükskord. Kindlasti ei saa, nagu ka need, kes President Rüütlit mustasid.
Armas Jumal, sea õiglus jalule!

mägi 17-12-10 12:35
pressile esinedes oli Savisaar kuidagi väga rahulolev

buu 17-12-10 12:34
Mina pole õige inimene kommenteerimaks Savisaare suhteid Venemaaga. Mina ei tea, kas ta küsis ja sai Venemaalt 3 miljonit eurot. Kuid tema enda kõne, kus ta õigustas raha küsimist kiriku ehitamiseks on lihtsalt rahvale näkku sülitamine. Meil on üle 60 000 inimese töötud. Paljud pered elavad vaesuses, lapsed peavad tundma ka jõulude ajal tühja kõhtu. Päästetöötajatele ei taheta/suudeta kinni maksta kõiki nende poolt tehtud töötunde. Tänavad upuvad lumme, lumekoristuseks raha pole. Ning kõige selle juures küsib linnapea ja paraku paljude poolt austatud poliitik raha kiriku ehitamiseks. Iseasi, kas on vaja lasnamäe betoonkoletiste vahele kirikut, seda ajal, kui usu positsioon on nõrk. Ning kui üldse usku toetada, võiks seda teha vanade kirikute säilimist, restaureerimist toetades.

jõulurahu peaminister 17-12-10 12:31
Tahaks väga jõulurahu peaministrit, nagu kunagi oli Tarand. Andkem rahvale uus jõulurahu peaminister.
Strandberg on aga ju ennast nii väga ära määrinud oma ammuste rahaasjadega ja nüüd reformile mahamüümises oma ainsa häälega, nii et et täiesti ebausaldatav isik sõna võtma.

Li 17-12-10 12:30
Kaldun arvama, et Savisaar on ise selle skandaali korraldamise taga. Valimised ju tulemas ja odavat populaarsust on vaja koguda. Juhul kui see tõsi on, siis on see tema poolt ikka tõeliselt hale. Kuigi pean tõdema - et olen mõnigi aasta juba selle peale mõelnud, et hr Savisaare venemeelsus ei ole hea ja ühel päeval võib see meie väikesele riigile kahju teha. Loodame parimat.

Anonüümne 17-12-10 12:29
Ei usu keegi siiralt neid valesid, hoopis vastupidi, kõik hakkavad aina enam pooldama maaslamajat ja hindama tema ausust. Oravad, te kaotate oma viimsedki valijad niiviisi. Oravad ja IRL jäävad aina halvemasse valgusesse, ka ERR ja Postimees. Igasugune usaldus on kadunud.

Siim 17-12-10 12:27
Kas Eestil ei ole ohtlikud hoopis need jmõjuõud, kes teevad tehinguid USA ja saksa ja Inglismaniga? Palun rääkige neist ka.

jaanus 17-12-10 12:26
Tegelikult lõpuks pole selline jama kasulik kellelegi. Venemaa on NATO partner ja vaevalt soovivad NATO ja EL, et väikeriigis Eestis käsitletaks Eesti suurerakonna ja Venemaa riigiametniku suhteid, kui Eesti riigile vaenulikku tegevust, sest see oleks siis vaenulik ka nende suhtes. V.a. juhul kui tegu oleks spionaažiga, aga seda siin ilmselgelt pole.

jõulurahust 17-12-10 12:25
Kas need poisikestest saatetegijail pole aruraasugi peas, et ei saa, et kõik on ju valimiste eel Savisaare mahategemiseks tehtud. Mäletate, mis te tegite Viisitamme puhul, aga nüüd mõisteti Viisitamm õigeks, aga sellest te ju ei tohi rääkida.
Miks te väldite jõulurahu ja õhutate raadio kaudu hoopis vaenu? Küll ükskord tuuakse ajaloos kõik välja, mis te valetate. Ja ärge olge ratse vastu nii õel.

nentija 17-12-10 12:22
Erakordselt nõme küsitlus! Täiesti HAIGE!!!!! MIKS VIKERRAADIO HÄMAB??? Savisaar on Eestile ohtlii isik, nii et tema tegevuse paljastamine on KASULIK EESTI RIIGI PÜSIMISELE.

Savisaare rahaküsimine Jakuninilt seisneb järgnevas:

Kapo ei käsitle Jakuninit kui eraisikut, Venemaa Raudtee presidendina esindab ta Vene riiki. Tal on teenistuslik lähisuhe peaminister Putin ning sellised võimalikud rahatehingud ei toimu Venemaa peaministri «dabroota». NII.

Kui selliseks rahatehinguks on kõrgeim (Putini) nõusolek, siis katab tehingus osalevaid isikuid ka eriteenistus. NII. Neid kohtumisi ja kokkuleppeid lindistati vene eriteenistuste poolt. NII.

Kellele on kasulik skandaal Edgar Savisaare ümber?

  • paremerakondadele (28%)
  •  
  • Keskerakonnale (38%)
  •  
  • ajakirjandusele (13%)
  •  
  • mitte kellelegi (22%)
  •  
  •  
Vaata teisi gallupeid